تیزر و محتوای تبلیغاتی

طبق آخرین آمارهای ارائه شده در پایان سال 2022 توسط Limelight میزان اثرگذاری محتوای ویدئویی (فارغ از موضوع و پلتفرم) حداقل 78 درصد بیشتر از محتوای متنی و تصویری است و 96 درصد از کاربران فضای مجازی محتوای ویدئویی را به انواع دیگر محتوا ترجیح می‌دهند.
به همین منظور نیاز به محتوای خلاقانه و ساختار شکن به مقدار زیادی حس می‌شود ؛ البته که رشد فضای مجازی ایران هم مزید بر علت شده است و این نیاز روز به روز در حال افزایش است.
استودیو عمورا امکان تولید انواع محتوای ویدئویی به ویژه تیزر و محتوای تبلیغاتی را جهت استفاده در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی دارد.

و امّا نمونه‌ها